שינוי גודל האותיות

בקשה קטנה:    הגעת לכאן, קראת, זה מעניין אותך? השאר/י קצת. אולי יהיה לך גם מה להגיד בתגובה.    הגעת לכאן, קראת, זה לא מעניין אותך? אנא, צא/י ואל תטריד/י. תודה מראש

קצת טכני – על פוסטים ותגובות בבלוג זה

היום השלמתי את העברת הפוסטים (למעט כמה פוסטם שאינם רלוונטיים יותר) מן הבלוג הישן בבלוגיה של תפוז.
ישנם אמנם, כלים אשר מסוגלים לעשות את העבודה הזאת קצת יותר אוטומטית ממני, אך כלים אלה לא עבדו. וטוב שכך! ככה היתה לי הזדמנות לעבור על כל הקוד של הפוסטים הללו ולבצע שם עבודת נקיון די יסודית. הרי זו היתה אחת הסיבות שעברתי לכאן – שליטה יותר טובה בקוד וקוד יותר נקי.

מה שלא העברתי מהבלוג הישן, הן תגובות. אז אם יש כאן מאן דהוא מן הקוראים/ות אשר מעוניין/ת שתגובותיו/ה מן הבלוג הישן, יוצגו כאן (בבלוג בתפוז לא מוצג ולא יוצג יותר כלום, אבל שום דבר לא נמחק עדיין), יש שתי אופציות: או שתכניסו את התגובות מחדש בעצמכם/ן, או שתודיעו לי כי ברצונכם/ן בכך ואני אשתדל להכניס את תגובותיכם/ן בחזרה.

נכון לכרגע, הכלי ששולח אוטומטית דוא"ל בדבר פוסטים חדשים ותגובות לתגובותיכם/ן, לא עובד. את ההודעות בדבר פוסטים חדשים, אני שולח ידנית, לכל המנויים, לאחר כתיבת הפוסט. מתישהו אני מתכוון לשבת על הנושא ולסדר את הכלי הזה. אבל עכשיו אין לי כוח לזה וזה גם לא נראה לי כ"כ דחוף… בכלל, אני סבור שעדכון ב RSS יכול בהחלט להיות עדיף.

תגובות:
ניתן להגיב לפוסטים בבלוג הזה (רוב הפוסטים פתוחים לתגובות) בכמה צורות (בכל מקרה, בכדי להגיב, יש להיכנס לעמוד הפוסט, בלחיצה על כותרת הפוסט):

  • בתחתית הפוסט נמצאות תגובות שכבר קיימות לאותו הפוסט. מתחת להן, נמצא מקום להזנת תגובה חדשה. משתמשים/ות רשומים/ות, אשר נכנסו למערכת הבלוג עם שם וסיסמא, ימצאו את שמם/ן רשום כבר מעל המקום לרישום התגובה.
  • בלוגרים/ות יכולים/ות לשלוח הפניה (TrackBack) מתוך פוסטים שלהם/ן. את ההפניות יש לשלוח לכתובת הפוסט בתוספת wp-trackback.php לפני התו ?. לדוגמא, הפניות לפוסט זה ניתן לשלוח לכתובת http://ronen.acisrael.org/wp-trackback.php?p=64. קישור לפסוט בבלוגכם/ן (שממנו נשלחה ההפניה), יכנס לרשימת התגובות לפוסט.
  • בלוגרים/ות במערכות עצמאיות (ז"א, עד כמה שאני מעודכן, לא בבלוגיה של תפוז ולא בישראבלוג), אשר בלוגם/ן תומך בשליחת קישורים אוטומטית, יכולים פשוט לקשר אל כתובת הפוסט ובכל לשלוח צליל (PingBack). לדוגמא, צליל לפוסט זה, הוא קישור פשוט לכתובת http://ronen.acisrael.org/?p=64. בדומה להפניה, קישור לפסוט בבלוגכם/ן (שממנו הוא נשלח), יכנס לרשימת התגובות לפוסט.
    בבקשה להקפיד לא לבלבל בין כתובתם של פוסטים לכתובת הבלוג עצמו http://ronen.acisrael.org, אשר אתם/ן מוזמנים/ות, בחפץ לב, לקשר אליה אך איננה תגובה לפוסט כלשהו
  • אם כל זה לא הועיל, ניתן לשלוח תגובות אלי בדוא"ל לכתובת gilronen@gmail.com. אך אם ברצונכם/ן כי תגובה זו תפורסם בבלוג, אנא ציינו זאת במפורש בגוף ההודעה, עם ציון כותרת הפוסט אליו אתם/ן מגיבים/ות.

עוד על RSS, TrackBack, PingBack ומה שמסביב, ניתן למצוא באתר RSS בישראל של חנן כהן.

עדכונים והוספות:

  • בעמודי הפוסטים, מתחת לכל פוסט (במידה והפוסט פתוח לתגובות), בסוף רשימת התגים (אם אין לפוסט תגים, תופיעה הצלמית במקום רשימת התגים), מופיעה הצלמית TrackBack image. לחיצה על צלמית זו תציג את כתובת ה TrackBack של אותו הפוסט.
  • בעמודי הפוסטים, בין הפוסט לתגובות עליו, מופיע (במידה והפוסט פתוח לתגובות) מלבן עם קישורים לכל דרכי התגובה האפשריות לאותו הפוסט (כמו גם קישור לערוץ הRSS של התגובות לאותו הפוסט).
  • במערכת חדשה זו, ניתן להגיב גם על תגובות (ולא רק על הפוסט עצמו). ניתן לשרשר (רמת התגובה הראשונה שהגיבו עליה) עד לרמה חמישית של תגובות. בכדי להגיב לתגובה, יש להיכנס לעמוד הפוסט ולפני שרושמים את התגובה בתחתית העמוד, יש ללחוץ על הקישור "להגיב" מתחת לתגובה שעליה ברצונכם/ן להגיב.
*
שייך לנושא(ים): כללי
*
תג(ים): , , , , . כתובת לשליחת TrackBack לפוסט זה
לפוסט זה ניתן להגיב בארבעה אופנים שונים: את כל התגובות לפוסט זה, ניתן לקבל גם ב תגובות לפוסט זה בRSS ערוץ RSS נפרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *