שינוי גודל האותיות

בקשה קטנה:    הגעת לכאן, קראת, זה מעניין אותך? השאר/י קצת. אולי יהיה לך גם מה להגיד בתגובה.    הגעת לכאן, קראת, זה לא מעניין אותך? אנא, צא/י ואל תטריד/י. תודה מראש

רכבת מקסיקנית – דומינו כמו שלא הכרתם עד היום

סוד גלוי ביותר הוא, כי אצלנו בבית משחקים. אנחנו מאמינים גדולים בלימוד ממשחק ובהתפתחות בכלל, גם ובעיקר, מתוך משחק. אנחנו אוהבים משחקים טובים ומחפשים תמיד משחקים מאתגרים חדשים. למעשה, אחד המקומות בהם אנחנו אורחים קבועים, היא חנות משחקים בחיםה, בשם פופיקים, שם אנחנו תמיד מתקבלים בזרועות פתוחות (ובד"כ, גם עם משחקים חדשים פתוחים שאנחנו מוזמנים לנסות).

קחו למשל דומינו. משחק מוכר ופשוט עם 28 אריחים עליהם מסומנות נקודות במספר מסוים (בין 0 ל 6), המסודרים במשחק תורות זה אחרי זה. משחק פשוט. נכון? זהו שלא בהכרח. מסתבר, שבעולם הגדול, כבר מזה עשרות שנים, מתפתח משחק הדומינו לממדים גדולים מאוד ולמשחקים מורכבים ביותר. יש היום סטים סטנדרטיים (ומקצועניים) של 190 אריחי דומינו (עם מספרים מ 0 עד 18) ועזרים אין ספור. לאחרונה נתקלתי בערך ויקפדיה שלא מקושר לאף שפה שאני מכיר (מלבד אנגלית) שעוסק באחד ממשחקי הדומינו המורחב הפופולאריים ביותר רכבת מקסיקנית. בעוד שניתן לשחק און-ליין במשחק, נסיונותיי למצוא מישהו שמייבא את המשחק לארץ הקודש באופן מסודר, העלו חרס. אז הנה, תרגום שלי לערך Mexican Train מתוך ויקופדיה באנגלית. בסוף הקובץ (הקובץ עצמו הוא בפורמט PDF) ניתן למצוא קישורים ליצרנים וספקים של ציוד למשחק. אני זורק כאן כפפה ליצרני ויבואני משחקים בישראל – יש כאן פיתוחים לא מיובאים ולא מיוצרים מקומית, בעלי פוטנציאל אדיר!

אם אינך רואה את הקובץ, ניתן להורידו בכתובת:

http://ronen.acisrael.org/Mexican_Train.pdf

*
שייך לנושא(ים): אני חושב משמע אני קיים, כללי, רשתות (מכל מיני סוגים)
*
תג(ים): , , , . כתובת לשליחת TrackBack לפוסט זה
לפוסט זה ניתן להגיב בארבעה אופנים שונים: את כל התגובות לפוסט זה, ניתן לקבל גם ב תגובות לפוסט זה בRSS ערוץ RSS נפרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *