שינוי גודל האותיות

בקשה קטנה:    הגעת לכאן, קראת, זה מעניין אותך? השאר/י קצת. אולי יהיה לך גם מה להגיד בתגובה.    הגעת לכאן, קראת, זה לא מעניין אותך? אנא, צא/י ואל תטריד/י. תודה מראש

מדובר באפליה חמורה בין משרת הציבור למי שנזקק לשירותיו

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי מצוטט היום ב YNET:  "מדובר באפליה חמורה בין עובד לעובד. אנחנו דורשים שהלוואות תינתנה באופן שוויוני לכל העובדים ללא קשר לבנק שבו מנהל העובד את חשבונו".

היום היתה אמורה להתקיים מערכה נוספת במאבקי להכרה בהיותי נכה ובזכאותי לסיוע מהמדינה בכדי לחיות במעט כבוד שכן עקב נכותי ויחסה של החברה לשונות שלי, אינני יכול להתפרנס ולפרנס את משפחתי כבר מזה כמה וכמה שנים. הוזמנתי לפקידת שיקום במוסד לביטוח לאומי בכדי שזו תקבע (עפ"י הסמכות שניתנה לה ולה בלבד ללא כל הנחיות ברורות וחד משמעיות בחוק) את עתידי והאם אני אכן זכאי לסיוע אשר לו אני נזקק באופן נואש.

המאבק המתיש הזה על זכותי הבסיסית וזכותה הבסיסית של משפחתי לחיים בכבוד מסויים, כבר מתנהל חודשים ארוכים. היום, מסתבר, תהיה דחייה נוספת. אבל מה שמרתיח אותי במיוחד הוא הרקע לדחייה זו. הסתדרות עובדי המדינה החליטה כי לא תיתכן אפליה חמורה בין עובד המחזיק חשבון בבנק אחד לזה המחזיק חשבון בבנק אחר. ליבי עם עובדי המדינה על השכר הזעום שרובם מקבלים יחסית להשקעתם. יש לי מושג מסויים במה דברים אמורים שכן ישנם אי אלו עובדי מדינה וגמלאיהה במשפחתי. אבל לפחות דבר אחד שכחו בהסתדרות עובדי המדינה. שכחו שם על מה ולמה יש בכלל חשבונות באותם הבנקים ומדוע ומהיכן בכלל נכנס כסף לאותם החשבונות. בהסתדרות עובדי המדינה סבורים שבבכדי להאבק באפליה בין עובד לעובד יש להגביר את האפליה של מי שאינם מסוגלים לעבוד ולהשתכר למחייתם. עובד המדינה, בהגדרתו, אמור להיות משרת הציבור. הנפגעים ביותר כתוצאה מהשביתה הזאת, הם כאלה שלמענם מקבלים עובדי המדינה את משכורתם.

הדרך להפסיק את האפליה בין עובד לעובד בשירות המדינה לא יכולה לעבור דרך הגברת האפליה בין משרתי הציבור למי שנזקק לשירותיהם.

*
שייך לנושא(ים): אספרגר והספקטרום האוטיסטי
*
תג(ים): , , , , , , , , , , . כתובת לשליחת TrackBack לפוסט זה
לפוסט זה ניתן להגיב בארבעה אופנים שונים: את כל התגובות לפוסט זה, ניתן לקבל גם ב תגובות לפוסט זה בRSS ערוץ RSS נפרד.

6 תגובות על מדובר באפליה חמורה בין משרת הציבור למי שנזקק לשירותיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *