שינוי גודל האותיות

בקשה קטנה:    הגעת לכאן, קראת, זה מעניין אותך? השאר/י קצת. אולי יהיה לך גם מה להגיד בתגובה.    הגעת לכאן, קראת, זה לא מעניין אותך? אנא, צא/י ואל תטריד/י. תודה מראש

נציבות (אי) שוויון לאנשים עם מוגבלות וחוק החניה

אין זה סוד גדול, שחניית נכים במדינת ישראל היא נושא פרוץ לכל דכפין. אפילו למשטרת ישראל לא אכפת לחנות בחניית נכה. אכן, מצוקת החניה בישראל אינה מאפשרת מקום חניה מוסדר לנכים בכל מקום. אז מה הפתרון המושלם של משרד המשפטים ונציבות שוויון אנשים עם מוגבלות? כמובן, לצמצם את מספר הזכאים לתו נכה במדינה!

רק שבעת בחינת הגורמים לעליה בשיעור הנכים החונים שלא כחוק שכחו שם שתי סיבות חשובות ביותר: עפ"י הדו"ח שהגישה לפני לא הרבה זמן אותה הנציבות עצמה, מספר הנכים בישראל גדל ולא קטן. וגורם לא פחות חשוב הנה העובדה כי חנית נכה היא דבר פרוץ לכל דכפין במדינת ישראל.

בתור אדם הנאבק בימים אלה ממש, באופן נואש ביותר, בכדי לקבל הכרה מן המדינה בהיותי נכה אשר כל חפצו הוא לא להזדקק לתמיכה שהמדינה בעקשנותה מסברת להכיר בעובדת היותי זקוק לה, אני אישית כבר הפסקתי להיות מזועזע מן העובדה כי גם הנציבות היחידה במדינה שאמורה לדאוג לשוייון אנשים עם מוגבלות בעצם פועלת עוד יותר בכדי להכפיש ולנגח את הזכויות הבסיסיות של הנכה בישראל. ובכל זאת זה כואב.

אנא מכם, כנסו הפיצו וחיתמו על העצומה לביטול תיקון החוק הזדוני הזה ואולי, יום יבוא ומישהו בנציבות שוויון אנשים עם מוגבלות יבין כי הדרך להגיע לשוויון זה בחברה נאורה היא לתמוך בנכים ולא לדרוך עליהם ולהשפילם עד עפר.

*
שייך לנושא(ים): כללי
*
תג(ים): , , , . כתובת לשליחת TrackBack לפוסט זה
לפוסט זה ניתן להגיב בארבעה אופנים שונים: את כל התגובות לפוסט זה, ניתן לקבל גם ב תגובות לפוסט זה בRSS ערוץ RSS נפרד.

תגובה אחת על נציבות (אי) שוויון לאנשים עם מוגבלות וחוק החניה

  1. פינגבק: » קישורי בוקר » וובסטר 3 - חנן כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *