שינוי גודל האותיות

בקשה קטנה:    הגעת לכאן, קראת, זה מעניין אותך? השאר/י קצת. אולי יהיה לך גם מה להגיד בתגובה.    הגעת לכאן, קראת, זה לא מעניין אותך? אנא, צא/י ואל תטריד/י. תודה מראש

רעיון לפודקאסט חדש

אחד הדברים שקרו מאז עברנו דירה לפני כמה חודשים, הוא רכישה של שני מכשירי אייפון. העניין שמכרו לי משהו שבכלל לא הייתה לי שום כוונה לרכוש, הוא נושא מעניין, אבל לא בזה אני רוצה לעסוק עכשיו. המכשיר הזה הוא בדיוק מסוג הגאדג'טס שתמיד עניינו אותי, אז התחלתי לחקור אותו קצת. וככל שהתעמקתי יותר גיליתי יותר שהוא מוצא חן בעיניי בתור פלטפורמה ניידת ונוחה, אבל הוא זקוק לתכנים.

תכנים לאייפון, יחד עם העובדה שאני אדם הרבה יותר אודיאלי מויזואלי בדרך הכלל, ודי מהר הגעתי לחיפוש אחר פודקאסטים מעניינים. כבר בחיפוש הראשון, צדה עייני אחד מעניין ביותר – עושים היסטוריה! של רן לוי. די מהר הגעתי למסקנה שאת זה צריך לשמוע מההתחלה, באופן מסודר. דרך הפודקאסט של רן ואורחיו, הגעתי גם לחשיפה לקהילה בתהליכי גיבוש, שיש לי איתה עניין משותף מובהק, הלא היא קהילת הספקנים. משם (דרך הערב הראשון של ספקנים בפאב שהיה נחמד ביותר), הגעתי גם לפודקאסט חדש ומעניין גם הוא – ספק סביר.

וכך, תוך כדי התהליך, מתחיל להתגבש אצלי רעיון לעשות פודקאסט בנושאים המעסיקים אותי – הרי לכתוב, כפי שמעיד הבלוג המוזנח הזה, אני באמת לא ממש טוב בזה… אבל לדבר ולהקליט, זה כבר סיפור אחר. אז כרגע, זה רק בגדר רעיון. אני מאמין שיום יבוא והוא ייתממש, אלא שזה לא פשוט כמו להקים בלוג – בוודאי לא בסביבה של שתי דרדקיות פעילות ביותר בנות חמש ושבע. מה שכן יש לי כבר, הוא שם עבור הפודקאסוט. ברוכים הבאים להתחלת המסע (הרעיוני בלבד, בשלב זה) של:

אוטיזֶמעניין

עדכון: יצרתי גם כותרת גרפית:

*
שייך לנושא(ים): אני חושב משמע אני קיים, אספרגר והספקטרום האוטיסטי
*
תג(ים): , , , , , , , . כתובת לשליחת TrackBack לפוסט זה
לפוסט זה ניתן להגיב בארבעה אופנים שונים: את כל התגובות לפוסט זה, ניתן לקבל גם ב תגובות לפוסט זה בRSS ערוץ RSS נפרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *