שינוי גודל האותיות

בקשה קטנה:    הגעת לכאן, קראת, זה מעניין אותך? השאר/י קצת. אולי יהיה לך גם מה להגיד בתגובה.    הגעת לכאן, קראת, זה לא מעניין אותך? אנא, צא/י ואל תטריד/י. תודה מראש

מפגש (לא) וירטואלי

אז עומדים להיות שם המון אנשים זרים, נוירוטיפקלים, שעומדים לדבר בפורמט מאוד לא מחייב וכנראה עם הרבה "שיח קל". אני לא אוהב מקומות סגורים עם אנשים זרים. ועוד ליזום בעצמי אינטראקציה איתם?

טוב, אז על מה מדובר בעצם? זו לשון ההודעה, עליה שמעתי מפי סולה שלי, שהתפרסמה, בין השאר, אצל חנן כהן ויואב גל:

ביום ו`, ה- 29.12.2006, בין השעות 09:00 – 17:00 יתקיים יום כייף לבלוגרים במקום קסום בגלבוע, בבינהרים. פגישה שמבקשת לחבר את שוחרי הכתיבה בבלוגים ובאתרים אישיים ברשת למפגש פתוח. המפגש יתנהל ברוח ה Unconferencre, כאשר יתנהלו מעגלי-שיח בנושאים של:
– סיפור–סיפורים כביטוי אישי ואמצעי ללמידה ויצירת ידע
– בלוגים ככלי להבעת דעה או לדיווח
– בלוג: חיים פרסום או ישום?
– בלוגים וארגון: בלוגים בארגון, של ארגונים, וכו`
אנחנו מזמינים את כל המעוניינים להציע נושאים ולהוביל את מעגלי השיח לפרסם על כך באתריהם ולשלוח על כך Trackback לרשימה זו. בנוסף, תהיה במקום אפשרות למעונינים לתעד חוויות מהמפגש עצמו, תוך כדי המפגש, בבלוגים שלהם, בחיבור לאינטרנט במקום.
אנחנו נקיים במקום גם סדנה של טיפים ותובנות לבלוגרים ותיקים כחדשים.
כדי להפיץ את הדבר בתפוצה הרחבה ביותר האפשרית, אנא פרסמו בבקשה את ההזמנה הזו ואת דבר המפגש המתוכנן בבלוגים שלכם, וכמו כן, אנא קשרו אותה באמצעות Trackback לבלוג שבו קראתם עליה לראשונה. בנוסף, הואילו נא לפרסם זאת הלאה בכל דרך שנראית לכם יעילה.
כל המעוניין להגיע, יואיל נא לשגר דוא"ל קצר ליואב (benharim@smile.net.il), כדי שנוכל להיערך בצורה נאותה ולאפשר מפגש חוייתי, נעים ומלמד לכולנו, ולהתראות

אז כן, זה מפחיד. אבל הנה כמה נקודות אור:
הרי בשביל זה בכלל התחלתי עם הבלוג הזה. עידוד המודעות והשינוי החברתי הנחוץ בכדי לאפשר סביבה אשר תוכל לקבל אוטיסטים (ובעלי שונויות אחרות) ותוכל לאפשר בניתה של קהילה אוטיסטית.

בין ראשוני האנשים שם, יהיה חנן כהן שכנראה כבר הבין שהוא קרוב מאוד לדרגת גורו עבורי (לא – בהחלט לא הקדוש כהן אבל אני מעריך מאוד ומכבד מאוד את פועלו של האיש בקרב קהילת האינטרנט הישראלית ובחברה הישראלית בכלל).

בעל הבית של מקום המפגש – בינהריםיואב גל, שגם אותו הכרתי בזכות חנן, הוא כנראה אחד מהאנשים שחיפשתי כל חיי ולא ידעתי על האפשרות לקיומם – אנשים שדומים לי. כבר מזה זמן אני מחפש עילה להיפגש איתו. אז הנה אחת נהדרת.

אני מקווה שנצליח, כמו הצעתה של סולה, ליצור שיח מסויים על הבלוג (והאינטרנט) כדרך להוביל לשינויי חברתי (היי, גם סולה כנראה תהיה שם. אז השד לא יכול להיות כ"כ נורא).

אז להתראות בינהרים

*
שייך לנושא(ים): רשתות (מכל מיני סוגים)
*
תג(ים): , , , , , , , . כתובת לשליחת TrackBack לפוסט זה
לפוסט זה ניתן להגיב בארבעה אופנים שונים: את כל התגובות לפוסט זה, ניתן לקבל גם ב תגובות לפוסט זה בRSS ערוץ RSS נפרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *